Kłykciny???

Genowefa

Użytkownik

Dzień dobry. Mam bardzo wrażliwy temat i żeby pozostać anonimowa, postanowiłam napisać na forum. Czy ktoś się zatknął z kuracją kłykcin kończystych ? Wiadomo, choróbsko się przeniosło drogą płciową. Mój ostatni partner prawdopodobnie mnie zaraził. Go już w moim życiu nie ma, a ja z tym teraz zostałam. Ktoś też to miał i wyleczył? Jakie metody są skuteczne? Gdzie najlepiej się zgłosić (Wielkopolska)?

SwojskiTyp

Użytkownik

Jestem studentem medycyny i zajmuję się tą chorobą w ramach projektu naukowego. Chętnie rozjaśnię trochę sytuację. Tak jak wspomniałaś, choroba jest przenoszona drogą płciową. Wywołują go różne typy wirusa HPV. Jak na pewno wiesz, bo pewnie w jakiś sposób dotarło do ciebie, że zachorowałaś, głównym objawem są brodawki na narządach płciowych. Niestety, ale bez względu na terapię, często zdarzają się nawroty. W zależności od przypadku, da się to leczyć za pomocą maści i kremów, ale czasem jest konieczny zabieg chirurgiczny. Rozumiem, że nie poszłaś jeszcze do lekarza?

Genowefa

Użytkownik

No nie, dopiero się wybieram, ale tak jak wspominasz, rozpoznałam to sama po brodawkach…

SwojskiTyp

Użytkownik

To zgłoś się jak najszybciej do odpowiedniego lekarza. Najlepiej od razu do specjalisty. On najlepiej oceni, w jakim stadium jest choroba i jaką metodą da się ją zwalczyć.

hanachan

Użytkownik

Mogę odpowiedzieć na ostatnie pytanie. Na 100% możesz coś takiego zrobić w Poznaniu w Proctogin. Generalnie, to ja tam byłam na badaniu metodą kolonoskopijną i bardzo krótko, ale na bank dziewczyna z którą tam rozmawiałam leczyła się z tego samego, co ty. Ogólnie robią w tej klinice wszystko co jest związane z chorobami intymnymi od leczenia nietrzymania stolca po zwalczanie hemoroidów.

boska

Użytkownik