#2017-08-14 03:28:14 

PierwszyKat

Użytkownik

Cześć wszystkim! Słuchajcie, mam spory problem, ponieważ piszę co prawda dopiero licencjat, ale niestety porwałem się na dość ambitny temat :/ Tak się spodobał mojemu promotorowi, że nie chciał go zmienić, a mój problem jest tym większy, że oprócz tego, że studiuję, to jeszcze sam się utrzymuję w całości. Mam niby stypendium socjalne, ale i tak działam na cały etat. W związku z tym potrzebuję kogoś, kto zna się na pisaniu takich prac i bedzie w stanie mi pomóc.
#2017-08-14 05:58:10 

Hell

Użytkownik

To może zmień promotora? Jak ten jest jakiś dziki, że nie pozwala ci zmienić tematu licencjata (w ogóle, co za bzdura, żeby na tym etapie się tak się czepiać), to może z innym się dogadasz?
#2017-08-14 08:19:24 

elsa

Użytkownik

Jaki w ogóle masz temat?
#2017-08-14 10:01:17 

PierwszyKat

Użytkownik

Mnie zawsze interesowały stosunki międzynarodowe i obronność, więc generalnie tematyka dotyczy wschodniej flanki i jak ona rzutuje na relacje z państwami wyszehradzkimi.
#2017-08-14 10:09:41 

Bombardier

Użytkownik

To rzeczywiście tematyka fajna :) Choć znam takich, co by Ci raczej okroili, bo to strasznie szeroko sobie poszedłeś. Nie dziwię się, że masz problem, na tym etapie studenci jeszcze słabo piszą, szczególnie dzisiejsi… Polecam, żebyś sobie najlepiej znalazł jakiegoś doświadczonego redaktora, który ogarniał już takie tematy wcześniej. On Ci pomoże to złożyć do kupy. Masz jakieś pozycje?
#2017-08-14 10:23:53 

PierwszyKat

Użytkownik

Tyle, co mi dał właśnie mój promotor, czyli jakieś 6 książek. Nie mam nawt czasu by do nich solidnie przysiąść :(
#2017-08-14 13:00:41 

wymiksowana

Użytkownik